sobota, 19 stycznia 2013

ZAWIESZONY

Hej wszystkim, mam dla was niestety zły komunikat. Postanowiłam zawiesić bloga do 11 lutego (wtedy zaczynają mi się ferie)... Muszę skupić się na razie na nauce i wena musi wrócić, po za tym mam doła ;c

DOTYCHCZAS INFORMOWANI :
@Kemi_Shine
@poooootato
@Brat_Official
@SweetCookie233
@SaraSwag69
@priorytety
@yay_loll
@_alexandraa_1D_
@like_mu_dayy

JEŻELI NADAL CHCECIE BYĆ INFORMOWANI O POJAWIENIU SIĘ NOWYCH IMAGINÓW BĄDŹ KOMUNIKATÓW ITP. NAPISZCIE W KOMENTARZU !

Do następnego napisania, mam nadzieję, że nie będziecie się gniewać ani nic <3
Trzymajcie się, i dziękuję wszystkim za ciepłe słowa, kocham was :*

Następny imagin po odwieszeniu bloga będzie z Niallem tak jak obiecałam 

5 komentarzy:

  1. no jasne ze chce byc informowana ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu , no zabiję :c ♥ ale rozumiem , też tak miałam ;/ na szczęście , ja już mam ferie ! :3 życzę Ci weny i tam stopni okejowskich . :*
    oczywiście , że chcę być informowana + zapraszam do mnie na 1 rozdział :D love-inside-of-me.blogspot.com i tu : i tu : you-world-my-world.blogspot.com ; ) i na nowego bloga : last-kiss-in-rain.blogspot.com ♥
    wiem , że trochę dużo tego :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, po prostu poszukuję czytelników mojego opowiadania o 1D :) Jeśli masz wolną chwilę, którą możesz poświęcić zapraszam serdecznie, jeśli nie masz ochoty zignoruj tę wiadomość :)
    Pozdrawiam.

    http://it-all-make-sense-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny był ten blog szkoda PS. Elizabeth mam dość na każdy blog któlry wcxhodze jesteś ty i nie za bardzo twoje opowiadanie bo lepej jakby było z [t.i]

    OdpowiedzUsuń
  5. taa... do 11 lutego, a jest? 18 lipiec

    OdpowiedzUsuń